• Zwroty i reklamacje

Poniżej przedstawiamy opis zwrotów i reklamacji. Jest to skrócona, bardziej przystępna forma obowiązującego Regulaminu. Szczegóły możesz sprawdzić w Regulaminie, dostępnym na naszej Stronie.

ZWROTY 

Masz prawo odstąpić od Umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, poinformuj nas o swojej decyzji mailowo, na adres: sklep@mohos.pl lub pisemnie, na adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań.

Formularz odstąpienia od umowy wysyłamy mailowo wraz z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
Jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem, formularz zwrotu jest dostępny również na Twoim Koncie Klienta, w szczegółach danego zamówienia.

Wypełnij formularz zwrotu, zapakuj zwracany Produkt, wraz z wypełnionym formularzem i paragonem, odeślij paczkę na nasz adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań.
Możesz odesłać zamówienie również do Paczkomatu
 Inpost POZ14H w Poznaniu, przy ulicy Milczańskiej 3. 

Pamiętaj o podaniu numeru telefonu sklepu i adresu mailowego (sklep@mohos.pl) w celu umożliwienia nam śledzenia przesyłki.

Pamiętaj, że podstawą do dokonania zwrotu produktu jest przekazanie nam dokumentu potwierdzającego zakup tj. paragonu fiskalnego. Paragon należy dołączyć do przesyłki zwrotnej.

Jesteś zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Zwrot należności zostanie dokonany po uprzednim otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego Towaru, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania i sprawdzenia przesyłki zwrotnej, przy użyciu takiego samego sposobu płatności. Wychodząc Wam naprzeciw, staramy się zwracać środki w terminie 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.

Pamiętaj, że zwracane Produkty nie mogą być używane i muszą posiadać komplet metek.

 

REKLAMACJE

Niezgodność produktu z umową możesz zgłosić w formie elektronicznej, na adres: sklep@mohos.pl lub pisemnie, na adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań.

Składając reklamację podaj szczegóły dotyczące zamówienia i reklamowanego produktu, datę i okoliczności wystąpienia wady oraz swoje roszczenia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Powiadomimy Cię o sposobie jej załatwienia.