-
Zwroty i reklamacje
Poniżej przedstawiamy opis zwrotów i reklamacji. Jest to skrócona, bardziej przystępna forma obowiązującego Regulaminu. Szczegóły możesz sprawdzić w Regulaminie, dostępnym na naszej Stronie.
ZWROTY
Formularz odstąpienia od umowy wysyłamy mailowo wraz z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
Jeśli jesteś zarejestrowanym Klientem, formularz zwrotu jest dostępny również na Twoim Koncie Klienta, w szczegółach danego zamówienia.
Możesz odesłać zamówienie również do Paczkomatu Inpost POZ14H w Poznaniu, przy ulicy Milczańskiej 3.
Pamiętaj o podaniu numeru telefonu sklepu i adresu mailowego (sklep@mohos.pl) w celu umożliwienia nam śledzenia przesyłki.
Pamiętaj, że podstawą do dokonania zwrotu produktu jest przekazanie nam dokumentu potwierdzającego zakup tj. paragonu fiskalnego. Paragon należy dołączyć do przesyłki zwrotnej.
Jesteś zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Zwrot należności zostanie dokonany po uprzednim otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego Towaru, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania i sprawdzenia przesyłki zwrotnej, przy użyciu takiego samego sposobu płatności. Wychodząc Wam naprzeciw, staramy się zwracać środki w terminie 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Pamiętaj, że zwracane Produkty nie mogą być używane i muszą posiadać komplet metek.
Uwaga! Nie zwracamy kosztów przesyłki za nieodebrane zamówienia. Od zwracanej kwoty odejmujemy koszt zwrotu, jaki nalicza nam firma kurierska!
REKLAMACJE
Niezgodność produktu z umową możesz zgłosić w formie elektronicznej, na adres: sklep@mohos.pl lub pisemnie, na adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań.Składając reklamację podaj szczegóły dotyczące zamówienia i reklamowanego produktu, datę i okoliczności wystąpienia wady oraz swoje roszczenia.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. Powiadomimy Cię o sposobie jej załatwienia.