-
Regulamin
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady sprzedaży prowadzonej przez Sklep internetowy www.mohos.pl.
§2
PRZEDSIĘBIORCA, KONTAKT
-
Sklep internetowy, dostępny pod adresem www.mohos.pl prowadzony jest przez jednoosobową działalność gospodarczą Mohos Anna Smoczyk, 61-131 Poznań, ul. Milczańska 5/126, REGON: 523853568, NIP: 7792358091, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Klient ma możliwość kontaktu ze Sklepem internetowym:
- mailowo na adres: sklep@mohos.pl,
- telefonicznie: 790 684 948,
- poprzez formularz kontaktowy, dostępny dla zarejestrowanych Klientów, w Panelu Klienta, po kliknięciu przycisku „Dodaj zgłoszenie”.
§3
DEFINICJE
-
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie internetowym, umożliwiający Klientowi utworzenie bezpłatnego Konta Klienta.
-
Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie internetowym, umożliwiający złożenie zamówienia, w tym: dodanie/usunięcie produktów do/z koszyka, określenie sposobu dostawy i płatności. Warunkiem złożenia Zamówienia jest podanie w Formularzu określonych danych osobowych, niezbędnych do realizacji Zamówienia. Dane te są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności. Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu Formularza zamówienia i kliknięciu pola „Zamów i zapłać”.
-
Klient/Usługobiorca – kupujący, każdy podmiot, zawierający lub zamierzający zawrzeć Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
-
Konto/Konto Klienta – indywidualna nazwa i hasło, podane przez Klienta, umożliwiające gromadzenie informacji o złożonych zamówieniach, edycję danych Klienta oraz wysyłanie zgłoszeń mailowych do Sklepu internetowego.
-
Produkt/Towar – rzecz ruchoma dostępna w sklepie internetowym, będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
-
Regulamin – zbiór przepisów określających zasady postępowania, niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, w ramach sklepu internetowego www.mohos.pl.
-
Sklep internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy, dostępny pod adresem www.mohos.pl.
-
Sprzedawca/Usługodawca – Mohos Anna Smoczyk, 61-131 Poznań, ul. Milczańska 5/126, REGON: 523853568, NIP: 7792358091, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
-
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu/Produktów, zawarta między Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 ze zm.)
-
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktu.
§4
ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
-
Sklep internetowy www.mohos.pl prowadzi sprzedaż detaliczną.
-
Klient ma możliwość założenia Konta w Sklepie internetowym, podając swoje dane osobowe, które są przetwarzane przez Sprzedawcę na zasadach określonych w Polityce prywatności.
-
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce prywatności, dostępnej na stronie Sklepu internetowego.
-
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu złożenia przez Klienta Zamówienia lub/i założenia/prowadzenia Konta.
§5
ZAMAWIANIE PRODUKTÓW
-
Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową www.mohos.pl.
-
Na stronie internetowej znajdują się niezbędne informacje do złożenia zamówienia, w tym opis Produktu i cena.
-
Klient dokonuje wyboru Produktu, określając jego odpowiednie parametry (jeśli dotyczy) i liczbę zamawianych artykułów, po czym dodaje Produkt do koszyka.
-
Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, widocznego w prawym górnym rogu strony. Po wybraniu przycisku „Realizuj zamówienie”, Klient przechodzi do składania zamówienia w Sklepie poprzez Formularz zamówienia.
-
Klient może dokonać Zamówienia jako Gość lub po zalogowaniu do swojego Konta.
-
Klient musi wprowadzić dane niezbędne do zrealizowania Zamówienia, w tym szczegóły płatności i dostawy.
-
Klient potwierdza złożenie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać”.
-
Do momentu kliknięcia przycisku „Zamów i zapłać”, Klient ma możliwość modyfikacji Zamówienia oraz wprowadzonych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
-
Składając zamówienie, Klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu i wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę, zgodnie z Polityką prywatności.
-
Podczas składania Zamówienia, Klient ma możliwość zapisania się do newslettera.
-
W przypadku wyboru płatności online, w celu dokonania płatności, Klient zostanie przekierowany na stronę operatora płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
-
W przypadku nieotrzymania zapłaty za Zamówienie, Zamówienie jest traktowane jako niewłaściwe, przez co Umowa sprzedaży nie dochodzi do skutku i Zamówienie jest anulowane.
-
Zamówienie można anulować na każdym etapie, do czasu dokonania płatności.
-
Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie mailowe złożenia Zamówienia, na adres mailowy podany podczas składania Zamówienia lub w danych logowania do konta Klienta. Otrzymanie potwierdzenia mailowego jest jednoznaczne ze skutecznie złożonym Zamówieniem i potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedającym.
-
W przypadku braku danego Produktu w magazynie lub niemożności zrealizowania Zamówienia z innego powodu, Klient zostanie o tym poinformowany mailowo lub telefonicznie.
-
Podając dane kontaktowe, Klient wyraża zgodę na kontaktowanie się sklepu Mohos na podany przez Klienta adres mailowy lub numer telefonu, we wszystkich kwestiach związanych z Zamówieniem.
§6
CENY
-
Ceny Produktów widoczne na stronie Sklepu internetowego www.mohos.pl są podawane w polskich złotych i są cenami brutto, zawierającymi właściwy podatek VAT.
-
Do ceny Towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
-
Sklep ma prawo zmiany cen Produktów znajdujących się w Sklepie internetowym oraz przeprowadzania/odwoływania akcji promocyjnych i udostępniania kodów rabatowych.
-
Sklep ma prawo zmiany cennika dostaw.
§7
CZAS REALIZAJI ZAMÓWIENIA
- W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie jest przekazywane do realizacji bezpośrednio po skutecznym złożeniu Zamówienia.
- W przypadku wyboru przez Klienta pozostałych rodzajów płatności (płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą), czas realizajcji Zamówienia jest liczony od momentu uznania rachunku bankowego Sprzedawcy (tj. wpływu 100% należności za Zamówienie).
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych, bez uwzględnienia czasu dostawy. Jeżeli dany produkt ma wydłużony czas dostaw, stosowna informacja wyświetla się na karcie Produktu.
- Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w okresach świątecznych, w czasie wyprzedaży lub innych akcji promocyjnych.
§8
SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
-
Klient ma możliwość wyboru następujących sposobów płatności z tytułu Umowy sprzedaży:
A. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki. Opcja dostępna wyłącznie przy zamówieniu na wskazany przez Klienta adres.
B. Płatności elektroniczne i płatność kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
C. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy: Mohos Anna Smoczyk, Santander Bank Polska 32109025900000000152597687.
-
Termin płatności:
A. W przypadku płatności przelewem, płatności elektronicznych, albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
B. W przypadku płatności gotówką za pobraniem, przy odbiorze przesyłki, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
§9
KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY
-
Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.
-
Dostawa do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa sprzedaży określa inaczej.
-
Darmowa dostawa jest dostępna dla Klienta po osiągnięciu podanej na Stronie internetowej minimalnej kwoty Zamówienia.
-
Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności. Aktualny cennik dostaw jest podany w Formularzu zamówienia podczas składania Zamówienia.
-
Termin dostawy przesyłki uzależniony jest od Przewoźnika.
§10
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Klient, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość, ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia wszedł w posiadanie Produktu.
-
W celu odstąpienia od umowy/zwrotu Towaru, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
A. w formie elektronicznej, na adres: sklep@mohos.pl, w terminie o jakim mowa w pkt. 10.1.
B. pisemnie, na adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań. -
Formularz odstąpienia od umowy jest wysyłany mailowo wraz z potwierdzeniem złożenia Zamówienia. Formularz jest dostępny również w Sklepie internetowym, na Koncie Klienta.
- Klient dokonuje zwrotu Towaru wraz z wypełnionym Formularzem zwrotu na adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań lub do Paczkomatu Inpost POZ14H w Poznaniu, przy ulicy Milczańskiej 3.
Klient podaje numer telefonu sklepu i adres mailowy: sklep@mohos.pl w celu umożliwienia śledzenia przesyłki. - Podstawą do dokonania zwrotu produktu jest przekazanie nam dokumentu potwierdzającego zakup tj. paragonu fiskalnego. Paragon należy dołączyć do przesyłki zwrotnej.
- Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, z jakiego skorzystał Klient, w tym najtańsze, dostępne w Sklepie koszty dostawy Towaru do Klienta, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Koszty dostarczenia Towaru do Klienta podlegają zwrotowi jedynie w przypadku zwrotu całości Zamówienia.
- Zwrot należności zostanie dokonany po uprzednim otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego Towaru, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania i sprawdzenia przesyłki zwrotnej.
- Zwracane Produkty nie mogą być używane, muszą posiadać komplet metek. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
§11
REKLAMACJE
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność Towaru z Umową sprzedaży, na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacja Produktu może zostać złożona przez Klienta:
B. pisemnie, na adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań.
Składając reklamację, należy podać szczegóły dotyczące zamówienia i reklamowanego produktu, datę i
okoliczności wystąpienia wady oraz swoje roszczenia.
-
Jeśli okaże się, że w celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do wysłania reklamowanego Towaru na adres: Mohos Anna Smoczyk, ul. Milczańska 5/126, 61-131 Poznań, wraz z paragonem fiskalnym, potwierdzającym zakup.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni i poinformowania Klienta o sposobie jej załatwienia.
§12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z przyczyn m.in. takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów dostawy, metod i terminów płatności.
-
W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
-
Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, a w szczególności Kodeks Cywilny.
-
Wszelkie ewentualne spory związane z realizacją Umowy sprzedaży rozstrzygał będzie właściwy rzeczowo sąd powszechny, właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Wersja 1.0. z dnia 15.01.2023 r.